Snup en øl i baren

Som øl hungrende dansker er det intet skønnere end at slå et smut ind forbi en bar og nyde en kold øl. Specielt hvis det er varmt udenfor, og der i baren er stemning. Jeg nyder at fare rundt i det danske samfund og opsøge disse små oaser og indsnuse stemningen.

Hvor er der dog mange typer af bar miljøer
Når man som jeg efterhånden har en del besøg på samvittigheden – lægger man mærke til hvor mange typer af indretninger der findes. Det spænder fra den 2028 rum indrettede hightech bar til den støvede pub med de klassiske barstole. Og sjovt nok har de alle en beretiggelse. Der findes kunder til dem alle. Inklusiv mig selv. Hvor er det dog skønt at møde mennesker helt nede på jorden det ene sted, og langt mere avancerede typer på andre.

Min drøm for indretning af baren
Skulle jeg selv stå for at åbne en bar, skulle den være stilren men hverken snobbet eller bondsk. Det skal tale til folk som de er idag. Lige ud af landevejen. Hvor man godt kan lide som lettere minimalistisk indretning men alligevel med noget på væggene. Det er klart når det skal komme hertil – tager jeg fat i Zederkof A/S som kan tilbyde mig en gennemskueligt koncept på netop indretningen.

Læs mere om barindretning her

